Hello, my name is Avin!
I am a 19-year-old Iranian girl who arrived in Italy two months ago to study at university. Before moving here, I worked as a babysitter in Iran, caring for my younger siblings, cousins, and other families. I also taught English to elementary and middle school children, which helped me develop strong communication and relational skills with kids.
I love spending time with children and engaging them in creative and fun activities. I consider myself a cheerful, empathetic, kind, and very patient person. My passion for sports, especially football, makes me excited to play and participate in any type of activity with them.
Currently, I am also learning Italian; unfortunately when I arrived my level of Italian was zero so I started a language course two weeks ago. I speak English fluently, as well as Persian and Kurdish, which allows me to communicate with a diverse range of people.
I am available to create a safe and stimulating environment where children can have fun and learn. If you are looking for a reliable and motivated babysitter, I would be happy to offer my services.
Thank you for considering my application!
Ciao, mi chiamo Avin!
Sono una ragazza iraniana di 19 anni arrivata in Italia due mesi fa per studiare all'università. Prima di trasferirmi, ho lavorato come babysitter in Iran, prendendomi cura dei miei fratelli, cugini e di altre famiglie. Ho anche insegnato inglese a bambini e ragazzi delle scuole elementari e medie, il che mi ha permesso di sviluppare ottime capacità comunicative e relazionali con i più piccoli.
Amo passare del tempo con i bambini e intrattenerli in modi creativi e divertenti. Mi considero una persona solare, empatica, gentile e molto paziente. La mia passione per lo sport, in particolare il calcio, mi rende entusiasta di poter giocare e partecipare a qualsiasi tipo di attività con loro.
Attualmente sto anche imparando un po' di italiano; sfortunatamente quando sono arrivata il mio livello di italiano era nullo quindi ho iniziato un corso di lingua due settimane fa. Parlo inglese fluentemente, oltre a persiano e curdo, il che mi permette di comunicare con persone di diverse origini.
Sono disponibile per creare un ambiente sicuro e stimolante, dove i bambini possano divertirsi e imparare. Se cercate una babysitter affidabile e motivata, sarei felice di mettermi a disposizione.
Grazie per aver considerato la mia candidatura!
Nessuna referenza per ora, forse la prima sarà la tua?
Scrivi una referenza